Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zpracování projektové dokumentace „Novostavba výjezdové základny a vzdělávacího a výcvikového střediska ZZSPK, Plzeň – Doubravka, Hřbitovní ulice“ (2. vyhlášení)
Odesílatel Petr Stehlík
Organizace odesílatele Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje [IČO: 45333009]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.03.2019 14:43:30
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den, zadavatel níže uvádí vysvětlení zadávací dokumentace vč. znění původních dotazů:

Dotaz č. 1 ze dne 12.3.2019:
Na zaklade dnešní ho telefonátu se pokusím sepsat krátký dotaz k provozu objektu ZZS. Zpracováváme v současnosti studii na podobny objekt v Karlovarskem Kraji, kde se jedna o budovu integrovaného záchranného systému, tzn. kromě složek ZZS je v budově i policie CR, Hasiči a Městská policie. V rámci této zakázky jsme navštívili 3 střediska ZZS v CR a jedno v zahraničí, a to v Hradci Králové, Ostravě, a Karlových Varech, ostrov MAN. Ve všech jsme zjistili, ze současné trendy těchto středisek již nejsou o tom, ze se jedna o kancelářskou budovu, ale ze jde o poměrně sofistikovaný systém, kde je kladen velký důraz na samostatnost objektu v případě výpadku energii, ať je to záložní systém energie, soběstačnost při živelných katastrofách apod. tzn. v dobách, kdy je střediska nejvíce potřeba.
Z vašeho zadaní, studie a i prostředku na stavbu vyplývá, ze nepožadujete takto koncipovaný objekt, ale jde Vám o běžnou kancelářskou budovu, v které bude umístěno operační středisko ZZS. Například konstrukční výška 3 m je naprosto nedostačující, v operačním sále jsou obvykle kabeláže vedeny v podlaze, a co nejkratší cestou od servrovny, kterou vůbec nemate, přitom pro takovýto provoz se ukazuje, ze se jedna o místnost cca 50 % výměry operačního sálu, dále chybí podhledy, kde bude jistě vedena vzduchotechnika apod.
Z těchto důvodů dojde výrazně k navýšeni objemu objektu, když každé patro zvednete cca o 1 m, mate najednou podlaží navíc? Dále jsem nezaznamenal, jak to bude v budově s technologiemi, záložní systém UPC pro počítače, aby při každém větru nespadl celý systém apod.
Myslíme si, ze v zadaní úplně chybí úprava studie, čas pro to potřebný, nebo by se možná mela aktualizovat před zadáním, a dále požadavek, respektive stanoveni kritérií, co bude součástí dodané dokumentace, z čehož by pak vyplynula i náročnost projektové přípravy. Například technologie operačního střediska, tzn. operační stoly s počítači, s přenosnou tabuli na stenu apod. bude řešeno v PD, či nikoliv.
Z tohoto upřesnění, by mohla vzejit cena za PD, protože ve Varech, v Ostravě a pod se ukázalo, že technologie objektu mohou cenově vyšplhat až na cenu objektu. Samozřejmě čím složitější a sofistikovanější technologie v objektu budou používány, tím nákladnější bude zaplatit specialisty zpracovaní projektu.
Dekuji za specifikaci, jak se k zadaní máme postavit. Tzn. Jedna se skutečně o kancelářsky provoz, kde máme rest vytápění, větraní, sociálky, nebo půjde o něco víc?

Odpověď č. 1:
Zadavatel charakterizuje tuto budovu jako kancelářskou, kde se počítá s tímto vybavením: záložní zdroje, EPS, UPS, vzduchotechnika s rekuperací, klasické topení, lapol napojený na myčku a na kanálky v garáži pod auty. Z části se budova bude využívat pro Vzdělávací a výcvikové středisko, nikoli pro Zdravotnické operační středisko.

Dotaz č. 2 ze dne 12.3.2019:
Dobrý den, rádi bychom si upřesnili, zda došlo k nějakým změnám v podmínkách ať už samotné nabídky anebo zadávací dokumentace v rámci druhého vyhlášení VZ. Nabídku jsme již měli připravenu k podání v rámci prvního vyhlášení s termínem odevzdání 12. 3. 2019 do 10h.
Je třeba podklady k nabídce upravit a zohlednit nějaké změny, nebo se jedná pouze o prodloužení termínu do 20. 3. 2019 do 10h?

Odpověď č. 2:
Nabídku je třeba upravit a přizpůsobit novému vyhlášení VZ, které se od původní VZ liší. Zadavatel provedl následující změny oproti původnímu vyhlášení:
- název VZ,
- popis předmětu plnění,
- dispoziční požadavky,
- termíny plnění,
- podklady pro plnění VZ,
- podmínky týkající se odhadovaného rozpočtu stavby byly upraveny,
- lhůta pro podání nabídek,
- návrh smlouvy byl upraven dle výše uvedeného, byl do něj přidán bod 12.7 týkající se součinnosti objednatele, čl. 11 byl upraven.
Tento výčet uvádí hlavní změny zadávacích podmínek, přičemž zadavatel doporučuje dodavatelům důkladné prostudování všech dokumentů pro řádné podání nabídky.

Zadavatel nebude prodlužovat lhůtu pro podání nabídek.

S pozdravem Ing. Petr Stehlík