Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Inkontinenční pomůcky a dětské pleny
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.07.2018 13:17:10
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 ze dne 17.7.2018

Dobrý den,
zadavatel tímto poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č.5 ze dne 17.7.2018.
Vysvětlení zadávací dokumentace uveřejňuje zadavatel stejným způsobem, jakým poskytnul zadávací dokumentaci, tj. neomezeným a přímým dálkovým přístupem na profilu zadavatele v elektronickém nástroji E-ZAK v detailu příslušné veřejné zakázky (URL adresa https://ezak.cnpk.cz/contract_display_6569.html).
Dodavatelé jsou povinni seznámit se s vysvětlením, resp. změnou či doplněním zadávací dokumentace před podáním nabídky a reflektovat její znění v podané nabídce.
Vzhledem k uvedenému vysvětlení zadávacích podmínek neprodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 5_ze dne 17.7.2018.doc (76.50 KB)