Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Inkontinenční pomůcky a dětské pleny
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.07.2018 14:38:09
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 ze dne 10.7.2018

Dobrý den,
zadavatel tímto poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č.2 ze dne 10.7.2018.
Vzhledem k uvedenému vysvětlení zadávacích podmínek neprodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek.
s pozdravem
Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 2_ze dne 10.7.2018.doc (84.00 KB)