Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce budovy E. Beneše 258, Horšovský Týn – cukrářská prodejna (2. vyhlášení)
Odesílatel Lucie Moulisová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.06.2018 11:07:51
Předmět Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1

Dotaz č. 1:
Dobrý den, prosila bych o vysvětlení v sekci elektro , položka 9 elektroinstalace – 1 komplet, nevíme jak ocenit.
Předem děkuji za vysvětlení.

Odpověď zadavatele č. 1:
Položka č. 9 : Jedná se o napojení podlaží na internet (data) s ukončením datovou zásuvkou v prodejně v místě prodeje pro připojení kasy a s datovou zásuvkou v šatně učitele v místě kancelářského stolu.

Vzhledem ke skutečnosti, že zadavatel v rámci vysvětlení zadávacích podmínek provedl i upřesnění zadávacích podmínek, prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 3. 7. 2018 do 10:00 hodin. Zároveň se mění termín otevírání nabídek na 3. 7. 2018, bezodkladně po konci lhůty pro podání nabídek.


Přílohy
- Vysvětlení ZP č. 1.docx (31.20 KB)