Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ISŠŽ Plzeň - Výstavba výtahu a stavební úpravy WC - 2. vyhlášení
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.05.2018 15:09:14
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel na základě dotazu od uchazeče uveřejňuje vysvětlení zadávacích podmínek.

Dotaz:
Na základě uskutečněné prohlídky místa a po prohlídce místa plnění se na Vás obracíme se žádostí o vysvětlení zadávacích podmínek.

1) Každé výtahové zařízení je specifické a připravuje se vždy na konkrétní zakázku po podpisu smlouvy o dílo. Termín dokončení stanovený na 20.9. 2018 je reálný pouze v případě neodkladného podpisu smlouvy o dílo.
2) Záruka je v návrhu smlouvy stanovena na 60 měsíců. Standardně je záruka na výtahová zařízení podmíněna prováděním všech pravidelných předepsaných servisních činností a pravidelné údržby ve stanovených termínech. Součástí zadání není stanovení ceny za servisní činnosti a není známo, za jakou cenu bude následně uzavřena servisní smlouva. Může tak dojít ke znevýhodnění některého z uchazečů, kdy cena dodávky bude ponížena na úkor následného zvýšení ceny pravidelných servisních činností

Odpověď:
1) Vzhledem k nutnosti dodržet mimimální lhůty pro podání nabídek, není možné uzavřít smlouvu před jejím uplynutím. Nejbližší možný termín je po posouzení a hodnocení nabídek 28.5.2018

2) Servisní smlouva, ve které budou stanoveny ceny a podmínky servisu, bude dodatečně uzavřena mezi dodavatelem a ISSŽiv. Uchazeč proto nacení pouze položky požadované ve Výzvě a jejích přílohách.

S pozdravem,
Jan Kronďák