Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Rekonstrukce topení - školní pavilon B
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.04.2018 15:24:28
Předmět Výzva

Vážení,
jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Rekonstrukce topení – školní pavilon B“ pro zadavatele, kterým je Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň Vám zasílám Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh k podání nabídky.

Výzvu k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_display_102.html u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné vysvětlení zadávacích podmínek.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 9. 5. 2018 do 9:00 hodin.

S pozdravem
Bc. Petra Matějková
odborný referent
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva_k_podání_nabídky.docx (101.93 KB)
- Priloha c. 1 Vyzvy-Kryci list.docx (29.70 KB)
- Priloha c. 2 Navrh Smlouvy o dilo.docx (76.63 KB)
- Priloha c. 3 Vyzvy-Cestne prohl o spl kvalif pred.docx (32.73 KB)
- Priloha c. 4 Vyzvy-Seznam poddodavatelu.docx (29.24 KB)
- Priloha c. 5 Výzvy-Upoz a pokyny zadav.docx (42.89 KB)
- Příloha c. 6 Projektová dokumentace.zip (13.02 MB)
- Příloha č. 7 Soupis prací včetně VV.xls (109.00 KB)