Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ICT2 pro Plzeňský kraj 2017
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.08.2017 15:41:33
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č.2

Dobrý den,

Příloha č.3 je rámcová smlouva standardně využívaná u centralizovaných veřejných zakázek Plzeňského kraje. Zadavatel vyhlásil toto zadávací řízení za účelem zajištění průběžných dodávek ICT. Nepředpokládá tedy, že by při bezproblémovém plnění ze strany dodavatele, vypověděl smluvní závazek.

Z tohoto důvodu nebude zadavatel Přílohu č.3 dále upravovat.

S pozdravem,
Jan Kronďák

Původní zpráva

Datum 31.07.2017 21:27:39
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

V příloze č. 3 - Návrhu RD, bodech 16.12 a 16.13 zadavatel upravuje podmínky, při kterých je možné rámcovou smlouvu vypovědět. Je zde definováno, že poskytovatel může smlouvu vypovědět pouze v případě neplnění povinností objednatele. Naopak objednatel může smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu. Dle našeho názoru se jedná výraznou nevyváženost smluvního vztahu. Navrhujeme body 16.12 a 16.13 přeformulovat tak, aby práva a povinnosti obou stran byly ve vzájemně rovnováze.