Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ICT2 pro Plzeňský kraj 2017
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.07.2017 15:25:34
Předmět Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,
za základě chyby ve Výzvě a Zadávací dokumentaci uveřejňuje zadavatel tuto Změnu zadávací dokumentace.

Od 18.4.2017 začalo platit ustanovovení §211 odst. 3 zákona na základě §279 odst. 2 zákona. Centrální zadavatel je povinnen komunikovat s dodavatelem výhraně elektronicky a zasílání dokumentů v listnné podobě je zakázáno.

Vzhledem k tomuto zadavatel upravuje Zadávací dokumentaci tak, že nadále není platný čl. 11.2.2 - Způsob podání nabídek v listinné podobě.

Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 8.8.2017 do 11:00 hodin.

Upravené dokumenty jsou přílohou této zprávy a zároveň nahradily původní dokumenty v bloku Zadávací dokumentace. Změny jsou v dokumentech označeny žlutou barvou.

S pozdravem,
Jan Kronďák


Přílohy
- Zadávací dokumentace_akt.docx (90.42 KB)
- Výzva_akt.doc (112.00 KB)