Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Oprava fasády domova pro osoby se zdravotním postižením Milíře
Odesílatel Petra Matějková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.05.2017 13:51:24
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

jako administrátor veřejné zakázky s názvem „Oprava fasády domova pro osoby se zdravotním postižením Milíře“ Vám v zastoupení zadavatele v příloze posílám vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 ze dne 24.5.2017.
Vysvětlení zadávacích podmínek je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele u příslušné veřejné zakázky (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_5602.html)


Dovolím si Vás požádat o písemné potvrzení, že Vám Vysvětlení zadávacích podmínek výše uvedené zakázce byly v pořádku doručeny.

Děkuji a přeji hezký den

Bc. Petra Matějková
odborný referent


Přílohy
- 18697456_1700022123345943_1402215391_o (3).jpg (918.75 KB)
- 18676446_1700022576679231_54587881_o.jpg (776.33 KB)
- 18618761_1700022266679262_1308796464_o (2).jpg (935.84 KB)
- 18618686_1700021596679329_1409930270_o (1).jpg (393.67 KB)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (527.56 KB)