Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení "Oprava havarijního stavu čistící a desinfekční místnosti 3.a4.NP"
Odesílatel Ljuba Pelantová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.09.2016 09:22:47
Předmět Výzva

Vážení,

jako administrátor veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Oprava havarijního stavu čistící a desinfekční místnosti 3. a 4. MP,“ pro zadavatele, kterým je nemocnice následné péče Svatí Anna, Planá u Mariánských Lázná, Vám zasílám Výzvu k podání nabídky.

Výzva k podání nabídek včetně všech příloh je rovněž volně k dispozici ke stažení na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele https://ezak.cnpk.cz/contract_write_VY_5266.html) u příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky). Na stejné adrese pak naleznete i případné dodatečné informace.

Termín pro podání nabídek je stanoven do 07.10. 2016 do 10:00 hodin.


Přílohy
- Přílohy 1. - 5.-E -Zak.zip (232.87 KB)