Veřejná zakázka: Nákup IT vybavení pro SOŠ Nerudova Plzeň

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 6442
Systémové číslo: P18V00000403
Datum zahájení: 18.05.2018
Nabídku podat do: 29.05.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup IT vybavení pro SOŠ Nerudova Plzeň
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT vybavení - 18 ks počítačových sestav včetně klávesnic, myší a licencí příslušného operačního systému včetně dopravy na místo plnění, instalace, uvedení do provozu a případné zaškolení obsluhy. A to v rozsahu a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele, které jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v jejích přílohách. Dodané zboží požaduje zadavatel nové, nikoliv repasované.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 504 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Střední odborná škola obchodu, užitého umění a designu, Plzeň, Nerudova 33
  • IČO: 00520152
  • Poštovní adresa:
    Nerudova 1214/33
    30100 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 496575

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v listinné podobě nebo v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.

Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň

Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.

Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Kvalifikační dokumentace - soubory ke stažení

Žádný soubor nebyl přiložen

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
18.05.2018 18:27 výzva Gabriela Straková Výzva k podání nabídek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o výběru Rozhodnutí o výběru Dokument PDF Rozhodnutí o výběru .pdf 463.98 KB
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument PDF Kupní smlouva_podpis.pdf 3.12 MB
Záznam o poptávkovém řízení Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení.pdf 791.07 KB
Protokol o jednání Protokol o jednání Dokument PDF Protokol o jednání.pdf 1.15 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Axes Computers s.r.o. 25232312 Česká republika Ne
Ing. Josef Pelant 44611404 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 07.06.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Ing. Josef Pelant 44611404 Česká republika 390 456,00 472 451,76

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 02.07.2018
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 390 456,00 472 451,76