DBID: 1017
Systémové číslo: P12V00000345 Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 234024
Počátek běhu lhůt:
07.08.2012
Nabídku podat do:
30.08.2012 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Kancelářské potřeby pro Plzeňský kraj
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky různých druhů kancelářských potřeb pro potřeby organizací zřizovaných Plzeňským krajem a Plzeňského kraje.
Seznam zúčastněných zadavatelů (organizací) tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace.
Předměty veřejné zakázky jsou specifikovány v příloze č. 2 této zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
V listinné podobě v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hodin na adrese sídla zadavatele:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
31800 Plzeň 18
V elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz) na adrese detailu VZ (https://ezak.cnpk.cz/vz000001017).