obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
III/1902 Mrákov - Maxov
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
III/1902 Mrákov - Maxov
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je oprava části silnice III/1902 v úseku od x II/190 u obce Maxov po napojení se silnicí III/1905 u obce Mrákov. Celková délka stavby 5770 m. V rámci opravy bude provedeno částečné frézování krytu vozovky, pokládka ložné a obrusné vrstvy, oprava propustků v trase, pročištění propustků, příkopů, oprava nezpevněných krajnic a výškové napojení sousedních sjezdů nemovitostí. Obnova VDZ bude provedena v roce 2021 s ohledem na klimatické podmínky v barvě a v roce 2022 bude provedena obnova VDZ v plastu. Práce budou probíhat v kombinaci částečné a úplné uzavírky. Odfrézovaný materiál je dle zprávy č. RT-037/1-2020 ze dne 11.5.2020 zatříděn do ZAS - T1, T2 - obrusná a ložní vrstva a ZAS - T4 - podkladní vrstva dle Vyhlášky č.130/2019 o stanovení množství PAU v asfaltových směsích. Odfrézovaný materiál z obrusné a ložní vrstvy bude použit v rámci stavby na obnovu krajnic a úpravy napojení a sjezdů. Odfrézovaný a vybouraný materiál z podkladní vrstvy bude uložen na skládce nebezpečného odpadu.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Martina Tyrová, tel. 377 172 516, e-mail: martina.tyrova@suspk.eu
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
20.08.2021 10:00
Datum zahájení:
03.08.2021 12:12
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software