obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
"Gymnázium, Sušice, Fr. Procházky 324 – Návrh energetických úspor – realizace" - 2.vyhlášení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
"Gymnázium, Sušice, Fr. Procházky 324 – Návrh energetických úspor – realizace" - 2.vyhlášení
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy stávajícího objektu gymnázia v Sušici. Tyto stavební úpravy, jejichž cílem je snížení energetické náročnosti budovy, se týkají:
• výměny oken téměř v plném rozsahu
Nová okna budou vytvořena jako kopie stávajících historických oken. Speciální okna budou repasována.
• zateplení půdní konstrukce téměř v plném rozsahu
Do prostoru podkroví bude na stávající podlahu volně ložena minerální vata o tloušťce 280 mm.
• výměny zdroje tepla - stávající 4 plynové kotle budou nahrazeny novým plynovým kondenzačním dvojkotlem; toto nové zařízení bude napojeno na stávající rozvody. Odvod spalin bude proveden tepelně izolovaným systémovým kouřovodem, který bude zaústěn do stávajícího nově vyvložkovaného zděného komína, dále budou vyměněna otopná tělesa
• měření a regulace - Do prostoru kotelny bude umístěn nový rozvaděč MaR s novým řídícím systémem.
Objekt je památkově chráněn.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
administrátor VZ:
Ing. Štěpánka Hamatová
Centrální nákup, příspěvková organizace
E-mail: stepanka.hamatova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
07.02.2020 10:00
Datum zahájení:
09.01.2020 13:57
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software