obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Oprava dvorní fasády DM Čelakovského 1, Plzeň
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Oprava dvorní fasády DM Čelakovského 1, Plzeň
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní oprava a zateplení dvorní fasády Domova mládeže a ubytování studentů. Jedná se o dvě budovy vnitřně funkčně spojené na rohu ulic Doudlevecká a Čelakovského, se třemi nadzemními podlažími. Zateplení obvodového pláště je navrženo systémem ETICS s použitím fasádních desek z šedého polystyrénu tl. 150 mm se silikonovou probarvenou omítkou. Před provedením zateplení se z celé plochy fasády mechanicky odstraní stávající štuková omítka, která je silně zdegradovaná a nesoudržná. Dále se v půdním prostoru vymění původní dřevěná okna za nová plastová. Součástí veřejné zakázky je i oprava stěn oplocení dvora.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v listinné podobě nebo v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení uchazeče v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.
Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.
Kontakt:
Kontaktní osoba za administrátora VZ:
stepanka.hamatova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
24.05.2019 10:00
Datum zahájení:
02.05.2019 11:16
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software