Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Škroupova 18, Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
306 13
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Veřejné zakázky s.r.o.
Tel.:
+420 224318907
K rukám:
Ing. Pavel Jirka
       
E-mail:
jirka@zakazkyverejne.cz
Fax:
+420 226013185
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00000088
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
správa a údržba silnic

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Městský okruh Domažlická – Křimická v Plzni
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj, obec Plzeň, k.ú. Škvrňany a k.ú. Křimice
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Provedení stavebního díla "Městský okruh Domažlická – Křimická v Plzni". Stavba Městský okruh Domažlická – Křimická je navržena jako dvoupruhová v kategorii MS 9,0/80 s minimální šířkou jízdního pruhu 3,5m. Celková délka úseku je 2,113 km. Součástí stavby jsou tyto zásadní objekty: Osmipolový mostní objekt v délce 300m. Nosná konstrukce je tvořena spojitou spřaženou dvoutrámovou konstrukcí. Konstrukce je tvořena dvěma ocelovými nosníky a spřaženou železobetonovou deskou. Nadjezd v délce 58m. Nosnou konstrukci tvoří dvoutrámový vzpěrový rám o třech polích z monolitického předpjatého betonu. Nadjezd v délce 55m. Nosnou konstrukci tvoří prostě uložené dvoutrámové konstrukce z monolitického předpjatého betonu. Pěší a cyklistická komunikace. Demolice objektů a mostu. Přeložky a výstavba inženýrských sítí (VVN, VN, DOK, DK-ČD, VTL, kanalizace). Protihlukové stěny a opěrné zdi. Bližší popis předmětu veřejné zakázky bude uveden v projektové dokumentaci, doplněné o výkaz výměr a soupis prací a dodávek, která bude poskytnuta zájemcům, kteří budou vyzváni k podání nabídky.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233122-0
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
759000000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53. Dle § 54 písm. a), b), d). Výpis z obchodního rejstříku. Doklad o oprávnění k podnikání v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky tj.: provádění staveb, jejich změn a odstraňování, projektová činnost ve výstavbě, výroba ocelových konstrukcí, výkon zeměměřičských činností. Doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele je dodavatel povinen předložit v minimálním rozsahu: autorizace inženýra pro dopravní a vodohospodářské stavby, velký průkaz pro výrobu kovových konstrukcí a kovodělných výrobků dle ČSN 732601-Z2 čl.203 pro výrobu a montáž ocelových konstrukcí, oprávnění k montáži, opravám, revizím a zkouškám plynových zařízení a plnění nádob plyny včetně doložení certifikátu v souladu s TPG 923 01.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Podrobně vymezeno v kvalifikační dokumentaci.
Zejména se požaduje: dle § 55 odst. 1 písm. a), b), c). Pojištění odpovědnosti, předložení pojistné smlouvy jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě, pojistná částka musí činit alespoň 600 mil. Kč. Zadavatel dále stanoví, že maximální spoluúčast zhotovitele na pojistné události může činit 100 tis. Kč. Účetní závěrka. V předložené účetní závěrce za všechny dokládané 3 roky musí být splněna hodnota indexu důvěryhodnosti (2,0) a současně musí být splněny minimální hodnoty poměrových ukazatelů uvedené v kvalifikační dokumentaci (a to alespoň za poslední dokládané účetní období). Výkaz celkového obratu zájemce za poslední 3 účetní období. V žádném ze sledovaných účetních období nesmí klesnout celkový roční obrat ve stavební výrobě zájemce pod limit 3,0 mld. Kč a obrat za plnění dosažená s ohledem na předmět veřejné zakázky v oblasti dopravního silničního stavitelství pod limit 1,0 mld. Kč za rok.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Podrobně vymezeno v kvalifikační dokumentaci.
Zejména se požaduje: dle § 56 odst. 3 písm. a), b), d), f) a odst. 4. Seznam nejvýznamnějších stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let. Předložit alespoň 2 kusy osvědčení resp. prohlášení pro stavební práce: A) dopravních silničních staveb v minimálním objemu 1,0 mld. Kč a 3 kusy osvědčení resp. prohlášení pro stavební práce: B) Dopravních silničních staveb jejichž součástí bylo vybudování silničního mostu, a to v minimálním objemu 300 mil. Kč. Most, který byl součástí této stavby musí mít následující parametry: min. délka přemostění 200m a jeho celkový náklad musel být minimálně 250 mil. Kč. Přehled techniků a technických útvarů, předložení profesních životopisů za hlavního stavbyvedoucího, zástupce stavbyvedoucího, osobu určenou k vedení stavby vodohospodářských objektů, geodeta a projektanta. Technické vybavení k plnění veřejné zakázky - 1 ks stacionární obalovny asfaltových směsí v dopravní vzdálenosti v souladu s ČSN a TKP, o max. stáří 12 let, s minimálním výkonem 180 t/hod, 1 ks záložní obalovny asfaltových směsí v dopravní vzdálenosti v souladu s ČSN a TKP, o max. stáří 10 let, s minimálním výkonem 160 t/hod., 1 ks stacionární betonárky o maximálním stáří 7 let a s minimálním výkonem 85 m3/hod., výrobna ocelových konstrukcí disponující certifikátem na jakost při svařování (ČSN EN ISO 3834-2). Seznam dalších opatření k zajištění jakosti na úrovni normy OHSAS 18001. Certifikát systému řízení jakosti řady ISO 9001. Opatření v oblasti řízení z hlediska ochrany životního prostředí normy ISO 14001. A to pro oblasti, které jsou předmětem této veřejné zakázky.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
005
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
Výše IN95 za poslední dokládané účetní období (tj. bude preferována co nejvyšší hodnota indexu) s vahou 40%.
Rozsah doložených osvědčení typu „B“ dle části 7.1 kvalifikační dokumentace, a to nad rámec minimálních požadavků zadavatele nutných ke splnění kvalifikace s vahou 60%.
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 23/06/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 23:59 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
250
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
Jedná se o elektronickou verzi kvalifikační dokumentace + DPH (zasílána poštou na dobírku). Cena tištěné verze kvalifikační dokumentace je 500 Kč + DPH.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 07/07/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
090
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: (dd/mm/rrrr)
Čas:
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Tento projekt je spolufinancován z fondů evropské unie v rámci podpory z Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad týkající se prioritní osy 1 –Dostupnost center, oblast podpory 1.1 modernizace regionální silniční sítě.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zakázka je zadávána zadavateli: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, příspěvková organizace a Statutární město Plzeň se sídlem Plzeň, náměstí Republiky 1, PSČ 306 32. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky ihned po podpisu smlouvy s vybraným zájemcem. Termín dokončení díla bude určen v zadávací dokumentaci, která bude vydávána zájemcům vyzvaným k podání nabídky. Kvalifikační dokumentaci je nutné písemně objednat 6 dní před termínem jejího vyzvednutí. Čas jejího vyzvednutí bude upřesněn telefonicky.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
03/06/2011 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Veřejné zakízky s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Na Hutích 661/9
Obec:
Praha 6
PSČ:
160 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Veřejné zakízky s.r.o.
Tel.:
+420 224318907
K rukám:
Markéty Šuraňové
E-mail:
suranova@zakazkyverejne.cz
Fax:
+420 226013185
Internetová adresa (URL):
www.zakazkyverejne.cz

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Veřejné zakízky s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Na Hutích 661/9
Obec:
Praha 6
PSČ:
160 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Veřejné zakízky s.r.o.
Tel.:
+420 224318907
K rukám:
Markéty Šuraňové
       
E-mail:
suranova@zakazkyverejne.cz
Fax:
+420 226013185
Internetová adresa (URL):
www.zakazkyverejne.cz

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Veřejné zakízky s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Na Hutích 661/9
Obec:
Praha 6
PSČ:
160 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Veřejné zakízky s.r.o.
Tel.:
+420 224318907
K rukám:
Markéty Šuraňové
       
E-mail:
suranova@zakazkyverejne.cz
Fax:
+420 226013185
Internetová adresa (URL):
www.zakazkyverejne.cz