obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Výstavba nové víceúčelové haly pro výuku strojírenských oborů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Výstavba nové víceúčelové haly pro výuku strojírenských oborů
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Dvoupodlažní zděná část objektu z cihelného zdiva se zateplením kontaktním zateplovacím systémem. Stropní a střešní nosné konstrukce zděné části objektu jsou navrženy z předpjatých prefabrikovaných železobetonových panelů. Dělicí stěna mezi ocelovou halou a hlavní výukovou budovou je navržena z akustického cihelného zdiva.
Část objektu výrobní hala - ocelový 2 traktový systém nosných sloupů a příhradových vazníků spojených ocelovými průvlaky a vaznicemi z uzavřených ocelových profilů s obvodovým pláštěm ze sendvičových PUR panelů a pilové střechy ze sendvičových PUR panelů.
Nový objekt bude založen na pilotách.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
elektronické nabídky podávat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
listinné nabídky podávat na adresu administrátora:
Centrální nákup, p.o.
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
pavilon 5, 3. patro, kancelář č. 1
Kontakt:
Ing. Dana Kocová
administrátor VZ
Centrální nákup, p.o.
Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
tel.: 377 224 260, 770 136 842
email: dana.kocova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
23.03.2018 10:00
Datum zahájení:
28.02.2018 12:05
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software