Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení KANCELÁŘSKÝ PAPÍR PRO PLZEŇSKÝ KRAJ 2022 - 2. vyhlášení
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 18.10.2021 11:51:20
Předmět Výzva k podání nabídek

spis zn.: CN/186/CN/21
č.j.: 4104/21/CN

Vážení,
jako pověřená osoba centrálního zadavatele Vám tímto zasílám Výzvu k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Kancelářský papír pro Plzeňský kraj 2022 – 2. vyhlášení“.

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky, dělenou na části, zadávanou mimo působnost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
VZ je rozdělena na 2 části.
Zadávání této veřejné zakázky se řídí postupy pro zadávání zakázek, zařazených do III. skupiny, upravenými ve Směrnici Rady Plzeňského kraje č. 2/2016, o zadávání veřejných zakázek.

Výzva, včetně všech příloh, je k dispozici volně ke stažení, na webu elektronického nástroje E-ZAK na profilu zadavatele, v detailu příslušné veřejné zakázky (v sekci Zadávací dokumentace veřejné zakázky) URL adrese: https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9008.html
Na této adrese je Výzva k podání nabídek včetně všech příloh přístupná volně ke stažení po celou lhůtu pro podání nabídek. Na stejné adrese (v sekci „Veřejné dokumenty“) pak naleznete i případné dodatečné informace.
Na výše uvedené URL adrese budou také podávány elektronické nabídky.

Nejpozdější termín pro podání nabídky je 2. 11. 2021 do 10.00 hodin.
Děkujeme předem za účast

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Výzva k podání nabídky_Kancelářský papír_2. vyhlášení.pdf (769.21 KB)