Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení S2 - Servisní podpora IT infrastruktury
Odesílatel Petr Stehlík
Organizace odesílatele Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje [IČO: 45333009]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.11.2020 12:11:29
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den, zadavatel níže uvádí vysvětlení zadávací dokumentace vč. znění původních dotazů:

Dotazy ze dne 19.11.2020:

Dotaz č. 1. Helpdesk:
1) kolik je očekávaných incidentů s rozdělením na kategorii A a B?
Odpověď: Nelze dopředu specifikovat počet incidentů a jejich rozdělení do jednotlivých kategorií. Toto bude záviset na mnoha faktorech a to nejenom stavu infrastruktury ale i vývoje využívaného SW. Při řešení problému kteréhokoliv provozovaného systému IS ZOS lze předpokládat, jako součást takového řešení, i ověření funkčnosti a kontrolu výkonnostních parametrů infrastruktury.

2) kolik se očekávání požadavků na úpravu?
Odpověď: Nelze dopředu predikovat počet požadavků.

3) kolik osob bude mít pravomoc zadávat požadavky na Helpdesk / volat na hot-linku Helpdesku?
Odpověď: Počet osob není definován a může se v průběhu smlouvy měnit. Jedná se o podporu provozu v režimu 24x7 a zadání požadavku na servisní podporu musí mít možnost mimo pracovníků IT i vedoucí pracovník směny.

Dotaz č. 2 - Příloha č. 2: Popis systému a úroveň požadovaných služeb k následujícím bodům:
3.1.1. – kolik virtuálních serverů je provozováno?
Odpověď: Celkem cca 25 virtuálních serverů IS ZOS cca 10 Ostatní IT

3.1.2 – počet switchů v LAN a vendor ?
Odpověď: Počet switchů (L2/L3) cca 12 v centru a na každém výjezdové základně minimálně 1 switch. Vendor Cisco a DELL.

3.2.3 – počet směrovačů a vendor?
Odpověď: Není součástí služby - pouze okolí systému

3.2.3 – počet firewallů a vendor?
Odpověď: Není součástí služby - pouze okolí systému

Dotaz č. 3 PŘÍLOHA Č. 1: SPECIFIKACE SLUŽEB
Čeho přesně se týká profylaxe, jakých systémů?
Odpověď: Profylaxe se týká systémů uvedených v zadání v kapitole: 3.1. IT Infrastruktura

Další dotazy ze dne 19.11.2020

Dotaz č. 1
Závazný návrh smlouvy – Předpokládáme, že Objednatel provozuje své prostředí na aktuálních verzích sw podporovaných jednotlivými výrobci a má smluvně zajištěnu jejich podporu. Zároveň předpokládáme, že má implementovány všechny nezbytné patches, aktualizace a security updates. Do budoucna není řešena situace, kdy se Objednatel rozhodne neprovádět aktualizace a provozovat v rámci svého prostředí sw a řešení nepodporovaná jejich výrobcem. Jak bude tato situace řešena?
Odpověď: Pokud taková situace nastane, sepíše se o takovém stavu zápis mezi Objednatelem a Uchazečem tak aby nebylo pochyb, že tato situace je na přání Objednatele.

Dotaz č. 2
Příloha 1, Kapitola 1- Objednatel požaduje pozáruční servis. Má Objednatel uzavřeny smlouvy o podpoře s dodavateli technologií vymezených v Příloze 2. Může Objednatel specifikovat rozsah a požadavky na pozáruční servis?
Odpověď: V ZD je uvedeno: "Součástí služby zabezpečení provozu není záruční ani pozáruční servis využívaných technických prostředků (hardware). Při identifikaci problému s technickými prostředky je požadována součinnost při specifikaci zjištěné závady a při výměně takového technického prostředku."

Dotaz č. 3
Příloha 1, Kapitola 2 – Umožní Objednatel Poskytovateli přejímku spravovaného prostředí? Pokud ano, jakou formou?
Odpověď: Objednatel umožní Uchazeči přejímku spravovaného prostředí formou předvedení prostředí a předání dokumentace.

Dotaz č. 4
Příloha 1, Odstavec 3.2.1., body 5 a 6 – Předpokládáme, že Objednatel má uzavřen smluvní vztah s příslušnými výrobci a je schopen zaručit legitimitu implementace updates, fixů atp.
Odpověď: Ano.

Dotaz č. 5
Příloha 1, Odstavec 3.3.1., bod 6 – Jakou formou spravuje Objednatel dokumentaci Systému (Datové úložiště, MS SP,…)?
Odpověď: Datové úložiště.

Dotaz č. 6
Příloha 2, Kapitola 4, Tabulka 8 – Tabulka uvádí závazné parametry pro infrastrukturu pro IS ZOS a pro ostatní IT. Nicméně název Kapitoly 2 “Vymezení technologií pro zabezpečení provozu” díky tomu, že následuje bezprostředně po Kapitole 1 “Vymezení IS ZOS” navozuje představu, že popsané technologie slouží výhradně na podporu IS ZOS. Bylo by možné jasně popsat a rozdělit, která část technologie je využita pro IS ZOS a kterou lze označit jako “ostatní IT”
Odpověď: Technologie využívané v rámci ZZS je možné využívat nejenom pro IS ZOS ale i pro ostatní IT proto nelze jasně popsat a rozdělit, která část technologie je využita pro IS ZOS a kterou lze označit jako “ostatní IT”.

Dotaz č. 7
Příloha 2, Odstavec 3.2.1. Proč je IS ZOS uveden v kapitole Okolí systému? Kterého systému?
Odpověď: Systém IS ZOS se skládá z různých na sobě navazujících SW komponent a maintenance na tyto SW komponenty není součástí požadované služby. Požadováno je poskytování maintenance, základní a rozšířené podpory provozu systému IT infrastruktury a systém IS ZOS z hlediska aplikačního je bráno jako okolí systému IT infrastruktura.

Dotaz č. 8
Příloha 2, Kapitola 3.2. Disponuje Objednatel sklady náhradních dílů, případně má smlouvu o podpoře s dodavateli HW a SW s definovaným SLA. Jak bude probíhat komunikace Poskytovatele s dalšími dodavateli v případě závady na jejich zařízení? Jak bude řešena třetí úroveň podpory (Výrobce)?
Odpověď: Ano Objednatel má pro některé komponenty zajištěnu podporu výrobce s definovaným SLA. Nastavení komunikace a třetí úroveň podpory (např. výrobce) se bude odvíjet od daného výrobce/systému a bude specifikována při spuštění služby do provozu nebo během provozu služby.

Dotaz č. 9
Příloha 2, Kapitola 3.4. Proč jsou uvedeny počty vozidel? Bude Poskytovatel zodpovědný i za provoz systému sledování aut? Pravděpodobně se jedná o řešení třetí strany, ke kterému nemá Poskytovatel práva. Proč jsou uvedeny počty členů posádek? V jakém režimu se budou vyměňovat výjezdová PC a tablety?
Odpověď: Jedná se o obecné informace o velikosti instalace. Poskytovatel je zodpovědný za infrastrukturu serverů IS ZOS a tedy i serverů pro provoz systému sledování vozů. Pracoviště ZOS - PC si vyměňuje IT ZZS ale Objednatel realizuje systémovou instalaci pracovišť ZOS. Výměnu tabletů řeší IT ZZS. Objednatel poskytuje součinnost při řešení a identifikaci problémů se systémy IS ZOS v případě že je třeba prověřit infrastrukturu.

Dotaz č. 10
Příloha 4 – Co má být doplněno do jednotlivých řádků v tabulce “Maintenance a základní podpora systému”
Odpověď: Objednatel vyžaduje nacenit “Maintenance a základní podpora systému” a to jednou celkovou položkou. Takže pokud uchazeč vyplní pouze jeden řádek jako "Maintenance a základní podpora systému" je to vyhovující. Pokud uchazeč rozepíše službu "Maintenance a základní podpora systému" na více položek která tvoří požadovanou "Maintenance a základní podporu systému" tak je to také vyhovující.

Dotaz č. 11
Příloha 4 – Z textu ZD je zřejmé, že Objednatel bude čerpat Rozšířenou podporu systému dle svých potřeb. Proto chápeme příslušnou tabulku jako nejlepší možný odhad, který Objednatele nezavazuje uvedené množství čerpat. Nicméně pro porovnání nabízené ceny s cenami ostatních účastníků předpokládáme použití společného modelu. Můžete specifikovat počet MD, který má být naceněn?
Odpověď: Objednatel specifikuje celkem 96 hodin rozšířené podpory na období trvání platnosti smlouvy. Aktualizovanou přílohu č.4 přikládáme.

Dotaz č. 12
Výzva – Předpokládáme správně, že maximální nepřekročitelná cena je součtem ceny Maintenance a základní podpory systému a ceny objednaných MD Rozšířené podpory?
Odpověď: Ano.

Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 27.11.2020 do 10:00 hodin.

S pozdravem Ing. Petr Stehlík


Přílohy
- Příloha 4 - Položkový rozpočet.xlsx (11.93 KB)